עורך דין - עו"ד אייל אשכנזי

התע"ש 18 כפר סבא

נקלעת לחובות? פתחת עסק ונכשלת? גם לך מגיע לפתוח דף חדש. משרדנו מומחה בהגנה על החייב באמצעות הסדרי חובות עם הפחתה של עד 90% מגובה החוב.
הליך פשיטת רגל נועד לאפשר לחייב, אשר באמת ובתמים אינו יכול לשלם את חובותיו, "להתחיל מחדש" ולמנוע את התעמרות הנושים והשלטונות בו. אייל אשכנזי עורך דין פשיטת רגל והוצאה לפועל מייצג זוכים וחייבים שנקלעו בעל כורחם למערכת סבוכה זו תוך מתן פתרונות לגביית חובות בדרך היעילה והמהירה ביותר. תחום מסחרי: משרדי מעניק שירות לחברות ולארגונים בתחומים שונים בין אם מדובר בייעוץ, עסקה, ליווי שוטף, הגשת תביעות חוב לכנ"ר, תביעה או כל פעולה משפטית אחרת ומספק פתרונות לכל צרכיהן המשפטיים החל משלב ההקמה ובכל שלבי קיום החברה ועד פירוקה הסכמים מסחריים ועוד. תחום האזרחי: ליווי עסקים קטנים וגדולים הזקוקים לטיפול נקודתי בחוזים מורכבים, תביעות קטנות ומתן יעוץ משפטי בדיני עבודה, ליווי שוטף לגבי קליטת עובדים, ספקים ושאר נותני שירותים לחברות. למשרדנו ניסיון רב והצלחה מוכחת בתחום הוצאה לפועל ופשיטת רגל , משרדנו מעניק ייעוץ וליווי מקצועי בכל שלבי ההליך המשפטי. אנו מעניקים ייעוץ מקצועי ואיכותי, מתוך היכרות מעמיקה עם התחום והמידע המתחדש כל רגע . מחירים סבירים ופריסת תשלומים נוחה. השירות שלנו עבורכם עורך דין מומחה בפשיטת רגל, הוא איננו רק אדם המספק ייעוץ והכוונה משפטית גרידא עבור הלקוח. בנוסף להיותו בקיא בהליכי פשיטת הרגל ובהתנהלות הנכונה אל מול רשויות החוק, עו"ד פשיטת רגל צריך לדעת כיצד ללוות את לקוחותיו בשקיפות מוחלטת, עם הסברים על התהליך בגובה העיניים ותוך התחשבות רגשית באשר לתהליך הקשה אשר מטלטל בצורה מסוימת את עולמו של הלקוח. לרבות התייחסות לחוק חדלות הפירעון החדש. את כל אלו אני מביא עמי בכל תיק ותיק וזאת לאור ניסיוני העשיר בתיקי פשיטת רגל. באותה הגישה בדיוק, יש לנקוט גם כאשר מדובר בטיפול תיקי הוצאה לפועל. מערכת זו נתפסת על-ידי רבים כקרה, דורסנית ומוחלטת. עם זאת, בגישה הנכונה ובעזרת קור רוח, ניתן להגיע להסדרים נכונים ולהבנות בין שני הצדדים. איום על רכושו של אדם הוא איננו עוד תיק, אלא מקרה שבו יש לנהוג ברגישות ובאותה העת גם בצורה מחושבת המכירה במציאות ויודעת היכן ומתי יש לעשות את הוויתורים הנדרשים.

משפט אזרחי

מקרקעין נדל"ן

מסחרי ועסקים

הוצאה לפועל

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת. מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך משפטי. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר כפופה לתקנון האתר.

פניה ישירה אל עו"ד אייל אשכנזי

פניה - לעו"ד אייל אשכנזי

מלא טופס ונחזור אליך בהקדם!

PNET.CO.IL מידע משפטי [חינם]

ייעוץ מקצועי מ-5 עורכי דין מובילים

מלא טופס ונחזור אליך בהקדם!